Cu toții știm problemele comenzilor online, uneori nu ajung la timp, alteori sunt prea mari, prea mici, sau nu coincid cu produsele din imagini. Este și cazul unei femei care a comandat o pereche de pantaloni de pe ASOS pentru fiul său. Femeia a rămas șocată când a deschis coletul.
Mama unui băiat, jurnalistă de meserie, Suzanne Baum, a fost îngrozită atunci când i-a sosit comanda de pe ASOS.
Femeia a cumpărat o pereche de pantaloni scurți pentru fiul ei, iar imediat cum a deschis coletul a observat câteva lucruri suspecte. Pantalonii aveau o pată maro dubioasă, care, după spusele mamei, mirosea foarte urât.
Într-o postare de pe Instagram, femeiea a susținut că „arăta și mirosea a vomă.”
„Dragă @asos, în calitate de client extrem de loial de ani de zile, i-am încurajat întotdeauna pe copiii mei mai mari să acceseze site-ul vostru și să-și cheltuiască banii cu înțelepciune!” , a scris ea, spunând că fiul ei în vârstă de 21 de ani a deschis comanda pentru pantaloni scurți, iar în schimb, mirosul groaznic l-a lăsat mască.
„Complet cătrănită/dezamăgită/în stare de șoc! Nu mai aveți serviciu pentru clienți, iar robotul virtual online este inutil, de aici și faptul că a trebuit să încerc și să contactez pe cineva, dar nu dau de nimeni”, a mai scris femeia în descrierea de pe Instagram.
Internauții au fost la fel de îngroziți de întâmplare, apoi și-au exprimat dezgustul prin zeci de comentarii.
„Este josnic”, a declarat un utilizator, în timp ce altul a descris-o ca „atât de greșit în atât de multe sensuri!”
„Nu sunt deloc surprins”, a scris altul. „Totul despre ASOS este îngrozitor.”
„Este dezgustător. Tocmai și-au pierdut un client, iar o pereche de pantofi nu a rezistat decât o singură purtare și n-am primit niciun răspsun din partea lor!”, a scri o altă persoană, potrivit NYpost.com.
Un purtător de cuvânt al ASOS a declarat pentru un post: „Ne cerem scuze pentru experiența pe care doamna Baum și fiul ei au avut-o cumpârând de pe ASOS. Este clar că acest articol a fost cu mult sub standardul pe care ne-am aștepta să-l livrăm. Investigăm problema cu echipa noastră de depozit în regim de urgență și am emis o rambursare completă împreună cu un voucher ASOS ca un gest de bunăvoință.”